Nike zaprezentowało nowe stroje

Nike zaprezentowało nowe, alternatywne stroje dla drużyn NBA na przyszły sezon. Seria pod nazwą Statement miała swoją premierę w piątek na specjalnie zorganizowanym wydarzeniu, w którym wzięli udział przedstawiciele wszystkich 30 klubów NBA. Boston Celtics wysłali na tę imprezę Shane’a Larkina, co jest sporym zaskoczeniem. Najważniejsze jednak w tym wszystkim jest to, jak prezentuje się nowy strój Celtów. Ocenę tego zostawiamy Wam – przynajmniej nie ma rękawków, na które większość kibiców mocno narzekała w poprzednich latach. Jest za to czarny alternatywny strój bostońskiej drużyny z zielonymi obramówkami oraz zielonym napisem i numerem w białych obramówkach. Nike przygotowało także coś bardzo specjalnego dla fanów.

W wydarzeniu wzięły udział wszystkie zespoły w lidze, natomiast dobór niektórych reprezentantów – tak jak w przypadku Celtów – może nieco dziwić, choć chyba żaden inny klub nie wysłał na tę imprezę kogoś tak mało znaczącego (z drugiej strony, pojawiło się też kilku graczy czekających na debiut w NBA). Shane Larkin miał jednak za zadanie zaprezentować strój i to mu się oczywiście udało, choć próżno szukać jakichkolwiek relacji z samego wydarzenia na kanałach social media Celtów, no chyba że było coś na Snapchacie, gdzie wglądu nie mam.

Tak czy siak, jest kilka dobrych ujęć, w tym głównie to ze strony Nike, czy też te znalezione na twitterze. Na stronie Nike znajdziecie także wszystkie pozostałe koszulki, wśród których jest kilka prawdziwych perełek oraz kilka dość nudnych propozycji. Gdzie w tym wszystkim jest czarny strój Celtów? Na pewno to spora nowość, ale do czarnych uniformów trzeba będzie się przyzwyczaić. Mają jednak spory potencjał i na pewno będą lepsze niż szare piżamy z rękawkami, w jakich Celtom przychodziło grać zaskakująco często. Nike ma też inną niespodziankę dla fanów.

To specjalna aplikacja NikeConnect. Jak to działa? Przede wszystkim, należy nabyć koszulkę właśnie z NikeConnect, a następnie ściągnąć odpowiednią aplikację na telefon (będzie dostępna od 29 września). Kolejny krok to dotknięcie smartfonem specjalnej metki z chipem NFC na naszej koszulce, dzięki której będziemy mogli połączyć się z aplikacją, a tam znajdziemy różnego rodzaju unikalne materiały związane z „naszą” drużyną – statystyki, materiały wideo, następne mecze czy też specjalne oferty jak na przykład możliwość wygrania biletów.